čtvrtek 8. ledna 2015

Výkonnější parní motor

Spotřeba páry je stále značná. Umístění modulu rotačních ventilů za písty je vhodnější. Zkrátí se přívodní hadice. Objednám delší řemínek a ještě to předělám. Také zkusím kratší plnění.




Ještě stručně popis motoru. Je na základně 500x330 a váží 14 kg. Průměr setrvačníků je 120 a membrány 80. Vrtání ventilu je 16 a rozměr štěrbiny 15x8. Plnění 70 procent. Řemínek má 312 zubů a řemenička 42. Otáčky na videu jsou asi 2000 a tlak 0,3 atmosféry. Na 1 atm to snad pojede lépe.
Pro inspiraci ještě připojím popis motoru pana Harníka. Je na adrese : https://docs.google.com/document/d/1OYMXBM6L8OEOvZx1PJ8SvAIX21c66QBJ2KKKGN4bgxo/edit
Pro zvýšení návštěvnosti blogu video výbuchu parního kotle. Je na adrese:
http://youtu.be/jgi-1GW9h6g
Byl špatně nastavený přístup na dokument pana Harníka. Již je to opraveno.

3 komentáře:

  1. Tak mě napadlo, že pokud by se dala dvě těla s membránou proti sobě, spojily se krátkou tyčkou a z té pomocí L ojnice odvedla síla na setrvačník, vznikl by dvojčinný parní stroj. Při kombinaci dvou takovýchto dvojic vzájemně posunutých o 90stupňů na společné hřídeli by pak vznikl stroj s rozběhem bez mrtvých poloh. Možná by to bylo konstrukčně jednodušší než stejný stroj vytvořit zdvojením všech pohybujícíh se elementů na druhé straně setrvačníku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o takovém motoru také uvažoval. Trochu jsem o něm psal v příspěvku "Stejnosměrné ventily" v dubnu 2014. Je to možné najít v archivu. Myslím, že to má v pácu i pan Strakerle. Protilehlé ojnice bych propojil přímo na čepu setrvačníku a ty proti sobě posunul o 90 stupňů. Stačily by dva stejnosměrné ventily. Je to dost složité na představu, ale všechno odzkoušené a nebylo by to problém udělat. Předpokládaný výkon na 1 atmosféru (dle mých zkušeností) by byl asi 80 W. Dík za komentář. Vaše informace jsou pro mne poučné.

      Vymazat
  2. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milovník střední školy, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat