neděle 24. května 2015

Provoz parního motoru při tlaku 0,8 bar




Motor má překvapivě velkou sílu. Trochu jsem mu "prohnal pérka". Patrně by pomohlo použití výkonnějšího generátoru. Snížily by se otáčky. Ty jsou zbytečně vysoké. Následně by  klesla spotřeba páry a výkon  zůstal minimálně stejný.
Ještě to chce poladit. Zátěž tvoří opět dvě žárovky 12V/10W a měřicí přístroj je zapojený jako voltmetr. Není pochyb o tom, že čtyřmembránový motor by byl dobrý dělník. Posunutí o 90 stupňů by také snížilo zatížení membrán a zvýšilo jejich životnost.




Pan Noščak mi poslal fotografii vnitřku turbinky. Dobrá inspirace pro kutily.Je to patrně upravená vnitřní plotna disku.


3 komentáře:

  1. Jsem rád, že uvažujete o té čtyřmembráně. Možná se k její stavbě dostanete dřív než já. každopádně jsem zvědavý, ať to v tomto směru dopadne jakkoli, jaké bude mít vlastnosti a jestli se potvrdí má teorie, že spotřeba páry bude stejná, nanejvýš o malinko větší než u jednoválce. Sílu bude mít každopádně brutální, takže utáhne rotačně i výkonný motor z elektrokola nebo dokonce z elektroskůtru. Tím jsem si jist! Nebude mít mrtvou polohu, dokonce se činné doby jednotlivých "válců"budou překrývat, takže se to téměř nebude dát zastavit a když, tak se to po "odbrždění"znovu samo rozjede. Sám bojuji s časem, práce mě zavaluje, tak se mi stále oddaluje vyhlídka na to, že se mi snad podaří čtyřmembránu v blízké době postavit. Proto dychtivě sleduji Vaši práci a jsem zvědavý, jestli se to podaří Vám a jestli se na tom potvrdí či vyvrátí moje teorie. Držím Vám palce! Zdravím J.Strakerle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik za povzbuzení i komentář. Od realizace čtyřmembrány mne trochu odrazuje letní počasí a náklady. Konstrukce i vlastní práce na motoru mne ale baví a tak se do toho pustím. Chápu, že při vašem zaměstnání je to problém. Já teď po ránu roznáším noviny. Je to výborná věc na regeneraci a hlavně hubnutí. Už mám dole 5 kg. U dvojmembrány jsem vyměnil středové terčíky a ještě trochu navýšil zdvih. Zkusím to s žárovkami 20W/12V.

      Vymazat
  2. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milovník střední školy, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat