úterý 5. května 2015

Navýšení výkonu membránového motoru





Zátěž tvoří dvě žárovky 12V/10W. Zdvih jsem navýšil na 30 mm a je to znát. Při tlaku 0,5 bar má motor výkon 25 W. Měřicí přístroj je opět zapojený jako voltmetr. Je na něm 14 až 15 voltů. Výkon je  dost limitován tlakovými hrnci. Motor má zřejmě na víc. Jsem rád, že pan Strakerle vyvíjí, nebo spolupracuje na vývoji kotle. Určitě najde u této technologie uplatnění. Zejména u čtyřmembránového stroje s úhlovým posunutím 90 stupňů. Na náhon motorku jsem použil širší řemínek. Vždy mne překvapí jak těžké je otáčet generátorem, když produkuje elektriku. Před časem jsem viděl v televizi Realiti Show.  60 cyklistů šlapalo a pohánělo generátory, jenž napájely elektrikou domek se čtyřčlenou rodinou. Ta o tom nevěděla. Vždy když někdo zapnul rychlovarnou konvici, tak všech 60 cyklistů muselo pořádně zabrat.
Myslím, že membrány jsou cínovým pístům rovnocenným soupeřem. Je snadné použít více mebrán v jednom motoru. Také klesají nároky na setrvačník. Také děkuji Poilovi za nákres jeho kotle a rád o něm budu čtenáře informovat.

                 

3 komentáře:

  1. Tohleto video jen dokazuje, že víceválcové stroje jsou pro pohon generátoru výhodnější než jednoválce. S napětím 14 až 15 voltů můžete v klidu nabíjet autobaterii. Váš dvouválec musí mít pořádnou sílu, tak bych se nebál hnát generátor převodem 1:1, dokonce bych si troufl i na převod do rychla. Pokud by se tím otáčky stroje poněkud zpomalily, myslím, že by to nevadilo a naopak by to možná snížilo spotřebu páry, u mě se to takto projevilo. Zdvih 3 centimetry by membrány měly zvládat bez problémů a pokud by ty Vaše silikonové praskaly, směle tam dejte gumu z duše z osobáku, ta má optimální tloušťku a měkkost, takže klade minimální odpor a tlak do 1,5 baru snáší taky dobře i za teploty páry. Stroj má krásný zvuk hlavně při vyšším tlaku a vůbec je to krásná podívaná, jak stroj drží na stole jak přibitý a vůbec nijak nepochoduje. O skvělém dílenském zpracování stroje se poněkud opakuji, ale to nevadí, komu čest, tomu čest. Pokud ten ženský hlas na videu patří Vaší manželce, můžu Vám jen závidět, jak Vám v parostrojničení fandí. Vaše úspěchy mě velmi povzbuzují, je fajn vědět, že takových nadšenců je nás víc. Ať se Vám daří! Zdravím J.Strakerle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se snížením počtu otáček máte pravdu. Také jsem si všiml, že při tom výrazně klesá spotřeba páry. Víceválcové stroje pak nemají takové nároky na setrvačník, což je důležité. Ve čtvrtek budu v Tech. Muzeu a membránový stroj tam bude k vidění. Možná i v sobotu nebo v neděli. Má tam být výstava parních strojů. Jak jsem Vám psal, manželce jsem musel parní stroje kompenzovat novou kuchyní.

      Vymazat
  2. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milovník střední školy, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat