sobota 26. října 2013

Zprávy z výroby

Navštívil jsem Feronu a nakoupil plechy na základny parních motorů. Mám dvě desky 50 cm x 50 cm a tři 50 cm x 33 cm. Zatím použiji jednu tuto menší.
Desky jsem natíral čtyřikrát. Dvakrát základní vrstva antirezinem a dvakrát balakrylem pro venkovní použití. Natírání mne docela baví. Žena to komentovala tím že bych měl radši natřít tu branku.
Na dalším obrázku je přibližné rozložení součástek.Válce mají průměr 60 a délku 230. Budou pracovat paralelně. Rotační ventily mají vrtání 15 a vzhledem k zamýšlenému dvojčinnému provedení jsou dva. Ojnice je namáhána na tah i tlak, a bude přes celou délku desky. Vedle válců je dostatek místa pro BLCD generátor. Sestava setrvačníků má ložiska vkládaná za tepla a osa je lepená. Nepředpokládá se časté rozebírání. Je to kompenzováno bočním vývodem náhonu pro generátor. Stupeň převodu je možné snadno a libovolně měnit. Budu končit. Na práci je moc pěkný den a svítí sluníčko.

2 komentáře:

  1. Mne prý taky baví jen věci, které nejsou třeba. Hádejte, kdo to řekl. Poil532 PS: Mám nový úchyt mezi ojnicí a pístnicí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhádnout to není těžké. Ojnici jsem viděl na blogu Petra Šedého. Líbí se. Dobrý.

      Vymazat