neděle 2. února 2014

Membránový motor

Všiml jsem si, že návštěvnost blogu v současné době stoupá. Důvodem je patrně práce pana Šedého a Strakerleho. Já jsem se jejich nadšením také nakazil. Dvojčinný píst dočasně odložím a zkusím membránový motor. Jak jsem se již zmínil, použiji manžetu nápravy auta. Slibuji si od tohoto řešení větší zdvih. Když to nepůjde vrátím se k rovné membráně. Určitě je potřeba vyzkoušet více variant, a ono se něco ujme. Čím více lidí to bude zkoušet, tím lépe. Je to další příležitost pro žáky, studenty a školy. Líbí se mi nápad s krabičkou od šprot. Také použití víček od piva je dobré. Prodlouží to životnost membrány. Jak znám Petra, tak mu v tomto případě nedostatek součástek nehrozí. Počítám, že do 14 dnů bych mohl na blogu něco
předvést. Teda jestli se to povede. Nejde mi to moc rychle. Elektriku zatím nebudu odhlašovat...?!  Na videu níže je také dobrý nápad.

1 komentář:

  1. Tohle s elektrickým motorem přímo v kole a bateriemi ve vozíku pod řidičem by byl opravdu ůlet! Poil532

    OdpovědětVymazat