Použit je nový materiál - teflon. Dobře se soustruží i frézuje a je hlavně levnější než cín. Jsou z něj udělány vnitřní ucpávky a přepážky. Teflon má 10x větší tepelnou roztažnost než kov. Vlastní píst je samozřejmě cínový a pouzdro, které vede ojnici také. Ta je utěsněna grafitovou šňůrou. Myslím, že se mi to povedlo a jsem spokojen. Případné připomínky uvítám a dotazy zodpovím. Snad provoz dopadne dobře. Vnitřní průměr válce je 54 mm. Měděné kolínko je fitinka 12. Pístnice je udělána z mosazné trubky průměr 10/1. Podložka pístu je hliníkové účko 40 x 40.
Čtu, že je vám cín také drahý. Zkouším sendvič z gumových a hliníkových koleček. Ta hliníková jsou o něco menší, aby vznikly drážky. Chce to ale ostré vykružovátko. Přišroubováno na Al pístnici. Lehké a levné. Nemám axiální ložisko. Vedu to ložisky u konce.
OdpovědětVymazatPoil532
Úspora cínu je skutečně velká. Vím, že popis bez obrázku je problém. Nerozumím, co je přišroubováno k pístnici.Dejte to na svůj blog. Podívám se.
Vymazat