Snažil jsem se vysledovat, kdy vznikají za provozu motoru rázy páry. Při nízkých otáčkách to jde. V horní úvrati je vnitřek pístu pod tlakem. Ten se uvolní, když začne otvírat výstupní ventil. To je ten ráz. Bude zřejmě tím větší, čím lepší je těsnost pístu. Pokračováním otáčky se zbytek páry vytlačí. Zvuk lze hodně utlumit nasazením hadice na výstup páry. Možná, že by se to dalo zlepšit tvarem výstupní štěrbiny u expanzního ventilu.
Já myslím, že je to vysvětlené poměrně srozumitelně. Možná teda bych zlepšil kvalitu videa, ale tak všichni se učíme. Žádný učený z nebe nespadl a mě taky nešlo programování aplikace hned a stálo mě to spoustu pokusů a omylů a slepých uliček. :-) Ale teď už obecně platím za poměrně zručného programátora. :-)
OdpovědětVymazat